[OZ-CONTEST] Velkommen

Thomas - OZ1AA Thomas - OZ1AA" <oz1aa@qsl.net
Fri, 8 Sep 2000 19:36:22 +0200

Hej og velkommen på den danske contest-reflektor...

Tænkte at jeg ville skrive en lille introduktions-mail. Vi er nu oppe på 22
som er tilmeldt listen, og hver dag kommer der nye til. For dem som endnu
ikke ved det, så kan i nu skrive en mail til reflektoren på adressen
oz-contest@contesting.com og den vil så blive videresendt til alle på
listen.

Et par ord om mig selv:
Da en af formålene med denne liste var at lære nogle af de andre contestere
i OZ at kende, vil jeg lige skrive et par linier om mig selv i det håb at
andre ville gøre det samme:
Mit navn er Thomas, call OZ1AA og min QTH er Albertslund lidt vest for
København. Jeg er 17 år og har været interreseret i contester og DX i ca. 2
år. I dag kører jeg mest HF-contester som gæsteoperatør fra forskellige
stationer rundt omkring i OZ, blandt andet klubstationen OZ7HVI, Jens OZ1DD
i Horsens og Finn OZ7YY i Laven. Jeg har endnu ikke haft muligheden for at
bygge min egen station, men jeg håber at det kommer en dag :-) Jeg har også
været med til at starte en international klub kaldet "World Wide Young
Conteters" som i dag omkring 90 medlemmer af unge contest'ere under 30 år
(mere info om klubben hér: http://home.swipnet.se/contest/wwyc/)

Jeg håber at nogle andre vil skrive lidt om dem selv også (jeg selv kender
en del på denne liste, men absolut ikke alle...)

Vy 73 de Thomas, OZ1AA

----
Thomas Andersen - OZ1AA (ex. OZ5DK)
Copenhagen - Denmark
Homepage: www.qsl.net/oz1aa
E-mail: oz1aa@qsl.net
ICQ: 11117622
Member # 1 of "World Wide Young Contesters"
Visit http://home.swipnet.se/contest/wwyc/ to get more info.
----

..._._

dit dit