[OZ-CONTEST] SAC 2000

Nils Bo Hermansen oz1eta@image.dk
Sun, 10 Sep 2000 15:06:47 +0200

OZ7HAM vil være QRV i både  CW og SSB afdelingen.
CW dog kun med sporadisk deltagelse.
I SSB afdeling vil der blive kørt for fuld skrue som M/S (vi har pt. kun 2 ops).

Jeg håber at vi alle sammen får en godt test. Vi må tage os sammen så vi
snart kan "puste" de SM¨er i nakken hvad angår landskampen !!!

Rigtig god test til Jer allesammen.

73 OZ1ETA
Nils Bo