[OZ-CONTEST] SAC SSB m.m.

Thomas - OZ1AA Thomas - OZ1AA" <oz1aa@qsl.net
Wed, 27 Sep 2000 20:10:41 +0200

Hej

Det er et stykke tid siden jeg har skrevet her, men tiden har været noget
presset det sidste stykke tid. Jeg missede desværre også SAC SSB hvilket jo
var en skam med de gode forhold jeg har hørt, der var (USA på 10 kan man jo
næsten ikke huske...)

OH6EI har lavet en liste med "claimed scores" for SAC-testen, så man kan se
hvordan man har klaret sig indtil videre:
http://ccf.contesting.com/3666/sac00cw.htm CW scores
http://ccf.contesting.com/3666/sac00ssb.htm SSB scores

Ellers regner jeg med at blive ret så inaktiv i tester frem til CQWW SSB den
28 - 29 oktober p.g.a. en studietur til Firenze, efterårsferie osv, men jeg
kan kun anbefale at prøve EU-sprint contesten som forløber:
    Lørdag den 7. oktober for SSB
    Lørdag den 14. oktober for CW
Det er en sjov lille 4-timers test hvor der gælder en special QSY-regel om
at man ikke må lave mere end én QSO på den samme frekvens, men at man
derimod mindst skal flytte 2 kHz før man må kalde CQ igen. De fulde regler
kan læses hér: http://www.sk3bg.se/contest/eusprint.htm

Vi ses, høres eller skrives...

Vy 73 de Thomas, OZ1AA

----
Thomas Andersen - OZ1AA (ex. OZ5DK)
Copenhagen - Denmark
Homepage: www.qsl.net/oz1aa
E-mail: oz1aa@qsl.net
ICQ: 11117622
Member # 1 of "World Wide Young Contesters"
Visit http://home.swipnet.se/contest/wwyc/ to get more info.
----

..._._

dit dit