[OZ-CONTEST] OZ7D, IARU-test

Hans Otto Pyndt oz5dx@adr.dk
Mon, 30 Apr 2001 21:46:32 +0100

Til OZ1AA Thomas har jeg et par bemærkninger:
- Sidste år forsøgte jeg at råbe nogen op til at benytte OZ7D i
IARU-testen, men det lykkedes desværre ikke.
- Fornylig fik jeg en mail fra OZ1JSH Jørgen, den gamle contest manager, om
at han havde hørt at EDR ved Allis OZ1ACB forsøgte at få luftet OZ7D fra
EDR's kontor i Odense. Jørgen meldte sig som operatør og med eget udstyr,
Alpha etc.
- I maj-nummeret af OZ læser jeg på side 236 under beretningen fra HB-mødet
i Odense 10/11 marts, at man planlægger at køre IARU-test fra Odense i
juli. Citat: "Der var allerede mandskab til en sådan operation".
- OZ7D er EDR's kaldesignal med formanden OZ1IKW som ansvarlig.
- Jeg vil da foreslå Thomas, at du konfererer med Allis
<oz1acb@get2net.dk>.
Det vil være fint, hvis vi kunne få luftet OZ7D, selv om vi nok ikke det
første år kan slå DA0HQ.
Pøj-pøj.
Hans OZ5DX

--