[OZ-CONTEST] wae-trlog

Peter Vestergaard jpvest@mail.tele.dk
Wed, 8 Aug 2001 22:26:46 +0200

Hej contestere.
Så er det WAE- CW i den kommende weekend.
Jeg har øvet mig lidt i at modtage QTC'er på TRLog- programmet.

CRTL- Q er nøglen til at modtage en QTC.
Det vil føre for vidt at gennemgå proceduren i detaljer her, men hvis man øver sig lidt, før contesten, er det nogenlunde til at finde ud af.
Simulatoren skal være slået fra.
Hvis man øver sig med simulatoren, kommer den ofte tilbage og spørger om man vil modtage en QTC.
Det er endnu ikke lykkedes for mig at finde ud af hvordan man gør det i simulatoren. Måske nogen har fundet ud af det?

CT 9.27 programmet har jeg også prøvet, men såvidt jeg kan se understøtter det sending fra DX til EU, og ikke modtagning!
God contest.
73 de OZ5WQ, Peter

--
FAQ on WWW:               http://lists.contesting.com/oz-contest-faq.html