[OZ-CONTEST] wae cw so lp 2001

Karsten Tranberg tranberg@post12.tele.dk
Fri, 17 Aug 2001 17:45:53 +0200

Jamen jeg var også med, men kun 7 timer. - min drake rør station fra
1967 trænger snart til udskiftning, og det glæder jeg mig
til. - men måske skulle jeg forinden finde nogle rør til rx og bufferrør
til t4x. - 100 w out er jo ikke meget.
6 qso på 80 meter, 18 på 40 meter, 48 på 20 meter, 54 på 15 meter trods
defekt på beam (swr utroligt dårligt)
8 qso på 10 meter. - ialt 134 qso men 183 qtc. - ialt 25.830 point.
Brugte CT-log og printede alt ud, men da jeg skulle printe QTC ud ,
udskrev den kun volapyk. - brugte ALT L, og
udskriver på CTRL F9. -. så godt jeg skrev alle qtc`er ud på papir
først. - så det må jeg så tilføre log manuelt.
Læste comment fra OZ1AA --- tror det har en vis betydning at call er
nogenlunde kendt fra tidligere tester. - Har
deltaget i WAE testen siden 1957.
De forrige 3 år, var jeg lørdag OZ4FF , tog med xyl færgen til Polen fra
Bornholm kl. 17.30, og qrv som SO1FF
om søndagen hi, ( fra vores ven SP1MAH) qth.i Koszalin
Prøv iøvrigt at lytte efter OZ4EDR/L fra Hammeren fyr. - vil besøge dem
og måske få lov at lave nogle QSOèr hi
73 OZ4FF Karsten

--
FAQ on WWW:               http://lists.contesting.com/oz-contest-faq.html