[OZ-CONTEST] Lidt nyt fra OZ7HAM.

Nils Bo Hermansen oz1eta@image.dk
Sat, 10 Feb 2001 18:50:45 +0100

Hej til alle på listen
Så har jeg fået pakket PC ud igen efter flytning af QTH til Køge.

Her er lidt nyt fra hvad OZ7HAM har lavet det sidste stykke tid :
Vi deltog i jule/nytårstesterne, men logs ligger ikke på denne maskine
så jeg kan desværre ikke give så
meget info (men OZ5WQ skulle gerne have dem .-)

I UBA SSB blev det til 650 q's ca. 140.000 points - OZ1MAT kørte som
vanligt rigtigt godt. Jeg selv fik miken de sidste 5-6 timer.

80 m aktivitetstesten er startet igen og vores udlæg for 2001 blev for
februar :
CW    46 q's / 2.024 point
SSB   89 q's / 7.832 point

Jeg forventer OZ7HAM deltager i ARRL CW, men det bliver sikkert kun en
mini-indsats da jeg ikke
kan være aktiv hele weekenden.

Vort ny contest call OZ0Q kommer vi ikke igang med lige nu da vi
fornylig har fået trykt QSL's.

73

OZ1ETA
Nils Bo