[OZ-CONTEST] SV8/OZ1AA

Thomas - OZ1AA oz1aa@qsl.net
Mon, 23 Jul 2001 02:30:56 +0200

Hej

Fra I morgen (eller måske fra tirsdag) bliver jeg QRV som SV8/OZ1AA fra
Lekfas IOTA EU-052. Jeg vil også deltage i IOTA-contesten den kommende
weekend dernede fra. Jeg medbringer min Icom 735 og dipoler til 15, 20 og
40. Jeg ved ikke helt hvor jeg kan sætte dipolerne op henne, men jeg finder
nok et passende sted. Det bliver under alle omstændigheder ikke en 100 %
seriøs satsning i selve IOTA-contesten, da jeg altså ikke kan køre på alle
båndene.

Håber at mange OZ-stationer bliver QRV - det skulle jo gerne udnyttes at vi
har så mange øer i OZ :)

Lige et par links:
Regler for contesten: http://www.btinternet.com/~tim.kirby/HFCC/IOTA.htm
Planlagte operatoiner: http://www.ng3k.com/Misc/iota2001.html