[OZ-CONTEST] Russian DX og WPX SSB

Thomas - OZ1AA Thomas - OZ1AA" <oz1aa@qsl.net
Thu, 15 Mar 2001 18:24:02 +0100

Hej

Efter en en mindre pause siden ARRL DX CW (jeg missede SSB-delen) er det nu
ved at være contest tid igen, og jeg ville da lige nævne hvad båndene kan
byde på de næste to weekender:

17 - 18 marts 1200 - 1200 UTC
Russian DX Contest
En rigtig sjov lille contest med MEGET stor aktivitet fra Rusland. Selv
mindre stationer skulle kunne opnå gode resultater og få gode 'rates', da
Rusland jo ligger tæt på OZ. OZ0P (OZ7HVI) bliver aktiv i denne test.
De fulde regler findes hér: http://rdxc.narod.ru/rules.html
Resultatlisten fra sidste år viser følgende OZ-stationer:
Station   Entry      Confirmed results:
                     QSOs  Pnts DXCC Obls  Total
OZ8SW     A-CW        129   986  28  67    93670
OZ1ACB    A-SB-LP     252  1769  44 105   263581

24 - 25 marts 0000 - 2400 UTC
CQ WPX SSB
En af de rigtig store SSB-tester. Fra OZ0P vil vi køre som Multi/Single
Hvilke andre stationer har planer for denne test?
Regler findes hér: http://www.sk3bg.se/contest/cqwwwpx.htm

Håber at høre mange OZ'ere på båndene...

Vy 73 de Thomas OZ1AA / OZ0X

----
Thomas Andersen
E-mail: oz1aa@qsl.net
ICQ: 11117622
Member # 1 of "World Wide Young Contesters"
Visit http://home.swipnet.se/contest/wwyc/ to get more info.
----

--
FAQ on WWW:               http://lists.contesting.com/oz-contest-faq.html