[OZ-CONTEST] OZ1AA SAC CW

Thomas - OZ1AA oz1aa@qsl.net
Mon, 17 Sep 2001 17:54:13 +0200

Hejsa

Her kommer mit resultatet fra SAC CW. Det lykkedes at forbedre scoren en hel
del i forhold til sidste år, men jeg tror også at forholdene var en del
bedre i år. Radio nummer to blev næsten kun brugt til at flytte multipliers
med, da der kun er meget få stationer uden for Skandinaiven der kalder CQ.
Det var til gengæld fint at kunne flytte multipliers uden at miste
CQ-frekvensen. Jeg fik en rigtig god start hvor raten kun sjældent de første
par timer kom under 100. Derimod gik det meget langsomt om natten; det tog
12 timer at nå de første 1000 QSO'er, men 7 timer at køre de næste 300, hi
hi.

Hørte følgende OZ-stationer: OZ5N, OZ0RS, OZ5WQ, OZ7SAC, OZ4FF, OZ7HAM og
OZ6FAX - så det tegner jo meget godt! Ser frem til at se et par rapporter
her på reflektoren.

Sidst men ikke mindst, endnu engang mange tak til Finn for lån af stationen!

                     Scandinavian Activity Contest, CW

Call: OZ1AA
Operator(s): OZ1AA
Station: OZ7YY

Class: SOAB HP
QTH: Denmark
Operating Time (hrs): 24
Radios: SO2R

   80:    246     42
   40:    413     56
   20:    437     54
   15:    362     51
   10:     89     35
----------------------
Total:   1547    238  =  872,270

Club: WWYC (World Wide Young Contesters)

Comments:

Equipment
Rig 1: Icom IC-781 + Collins 30S-1
Rig 2: Icom IC-735

Antennas
80: GP
40: 2 elm @ 32 meter
20: 4 elm @ 30 meter
15/10: 3 elm duobander @ 15 meter

Thanks again to OZ7YY for the use of the station and certainly also thanks
all the contesters outside Scandinavia for the QSOs.

Vy 73 de OZ1AA, Thomas

--
FAQ on WWW:               http://lists.contesting.com/oz-contest-faq.html
Submissions:              oz-contest@contesting.com