[OZ-CONTEST] SAC SSB OZ0P

Thomas - OZ1AA oz1aa@qsl.net
Tue, 25 Sep 2001 18:55:41 +0200

Så er SSB-afdelingen af SAC også ovre for denne gang. Det var faktisk ikke
meningen at jeg ville have deltaget på fuld tid, men da det gik meget godt
efter de første 6 timer besluttede jeg at blive ved. De sidste timer af
natten var dog MEGET langsomme, så godt jeg havde en talesyntese til
rådighed.

Hørte flere forskellige OZ's med gode numre så ser frem til at se nogle
flere rapporter. Tak til dem som allerede har sendt ind om SAC CW.

                     Scandinavian Activity Contest, SSB

Call: OZ0P
Operator(s): OZ1AA
Station: OZ7HVI

Class: SOAB LP
QTH: Denmark

   80:     94     26
   40:    156     37
   20:    233     43
   15:    283     49
   10:    117     27
----------------------
Total:    883    182  =  396,578

Comments:

Equipment:
FT-1000MP, 100 W
80: Slooper
40: Cushcraft 40-2CD
10/15/20: Cushcraft X7

Once again thanks to all stations around the world for calling in! The late
night hours on 40 and 80 were very slow running low power but I enjoyed the
nice US and JA openings on 10.

Vy 73 de OZ1AA, Thomas

--
FAQ on WWW:               http://lists.contesting.com/oz-contest-faq.html