[OZ-CONTEST] IOTA 2002 OZ7HAM CW SOAB LP.

Thomas - OZ1AA thomas@oz1aa.dyndns.dk
Thu, 1 Aug 2002 14:36:21 +0200

Hej

>Herfra skal lyde et meget stort tillykke til OZ0RM med det meget flotte
>resultat.

Jo tak.

>Jeg glæder mig allerede til næste år. Men nu ser vi jo ALLE frem til SAC
>CW. Jeg håber at vi denne kan gøre en rigtig god figur og komme højere
>op på skamlen i landskampen.
>Skal vi danne hold eller hvad ?
>Er der flere point at køre mange stationer hver for sig ?
>Lad os da lige få en debat om det her på gruppen.

Godt at se at SAC planerne allerede er under udformning! Det ville vel
ummidelbart give flest point at deltage med mange Single ops., men dels er
det begrænset hvor mange stationer der findes i OZ, og dels tror jeg der er
mange, som finder det sjovest at deltage på et team. Vi skal bare have så
mange stationer i gang som muligt! Jeg håber det vil lykkes mig at komme
uden om lektier og arbejde den 3. weekend i september (jeg starter på DTU
den 2. september). Hvis ellers OZ7YY vil lade mig flytte ind endnu en
weekend, vil jeg da prøve at forbedre mit resultat fra sidste år i SOAB HP
klassen.

Glem heller ikke EU HFC contesten denne weekend - en hyggelig lille 12
timers test. Regler og resultater kan findes på
http://lea.hamradio.si/~scc/euhfc.html.

Vy 73 de OZ1AA, Thomas