[OZ-CONTEST] ARRL 10 m 2002 OZ1ADL

Jan Thøgersen Jan@Thogersen.dk
Mon, 23 Dec 2002 08:27:02 +0100

Her er hvad jeg nåede at få kørt i 10m ARRL Contesten i år:
710 QSO´er - 49 Stater/provinser - 104 DXCC lande - ialt 217.260 points

Da jeg brugte Writelog, incl. brug af Packet Cluster, blev det en Multi-One
entry, selvom det egentlig var mig der var eneste operatør - men det var en
hyggelig week-end i Shack´et i denne mørke tid, men var dog også forholdsvis
påvirket af firmaets julefrokost aftenen forinden...

Ikke mange åbninger til Japan, som i JIDX contesten i november, hvor jeg
også havde en entry i 10 m sektionen - men derimod masser af hul igennem til
USA - specielt søndag eftermiddag.

Også mange spændende multipliers - men det kneb dog med nogle af de
allervestligste amerikanske stater - jeg fik f.eks. aldrig CA og OR, ligesom
der var flere af stillehavsstationerne jeg aldrig fik i loggen.

Sjovt at man stadig kan lave DXCC og hvad der næsten svarer til WAS på en
week-end på 10 m.

Jeg brugte:  ICOM IC-746, 1 KW og 2 x 12 elm. Log Periodic ( 18 m og 27 m )