[OZ-CONTEST] OZ7EDR - IARU HeadQuater station

OZ0J contest@roemming.dk
Sun, 7 Jul 2002 23:07:17 +0200

Hej Alle

Det er i år kun lykkedes at finde 2 (to) deltagere til årets IARU
HeadQuater deltagelse.

Contesten er på HF SSB/CW på alle 6 contestbånd og er i weekenden

13. og 14. juli 2002 kl. 12 UTC - 12 UTC

Dvs. med start lørdag d. 13. kl. 14 dansk tid.

Eneste QTH er indtil videre

EDR Køge
Kildemosegård, Hastrupvej 26
Køge

OZ1ETA og OZ0J vil opsætte udstyr og starte op lørdag kl. 14 dansk tid.
Herefter vil OZ0J fortsætte, til han segner.

Skulle du have lyst til at komme forbi og give et nap med et par
hundrede QSO'er, så er du meget velkommen.

Vi vil bruge TR-log som logprogram i Køge, og der vil være CW-interfase
til det.

Jeg er QRV på 40 26 36 95 (kun SMS) i det omfang det er muligt. Som ene
operatør på SSB, vil jeg ikke have mulighed for at besvare telefoniske
opkald.

OZ1ETA og jeg håber på mange operatører i weekenden.

Vy 73 de OZ0J Jørgen