[OZ-CONTEST] IARU OH4U (OZ1AA)

Thomas - OZ1AA oz1aa@qsl.net
Wed, 17 Jul 2002 08:44:09 +0200

Hej OZ's

Så er jeg tilbage i OZ efter en fantastisk tur til OH land hvor
radioamatøernes OL, WRTC 2002, netop er afholdt. Resultatet af konkurrencen
kan ses på http://www.wrtc2002.org/. Det var også sjovt at køre lidt contest
deroppe mod nord. På 80 og 40 var det betydeligt mere besværligt at køre USA
end herhjemme, men på 20 og 15 kunne jeg ikke mærke den store forskel.
Derimod var der JA's på 15 hele tiden. I contesten kørte jeg blandt andet
HS0/OZ1HET, OZ0RS og OZ7EDR. Mange tak for QSO'er!

                   IARU HF World Championship

Call: OH4U
Operator(s): OZ1AA
Station: OH3RM

Class: SO Mixed HP
QTH: OH

  160:     0     0      0
   80:   125     5     32
   40:   221    20     49
   20:   512   151     55
   15:   534   100     62
   10:     1     0      1
Total:  1393   276    199  Total Score = 1,183,055

Club: Worldwide Young Contesters

Comments:

I was happy to be able to do a SOAB HP operation in the IARU while being in
OH land as a visitor for the WRTC 2002 event. Thanks to Markus OH3RM for the
use of his nice station.

Vy 73 de OZ1AA, Thomas