[OZ-CONTEST] IARU contest

Ragnar Otterstad otterstad@enter.vg
Sun, 21 Jul 2002 18:25:12 +0200

På vegne af EDR vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke de amatører i
Køge/Odense, der gjorde det muligt at vise flaget for EDR i denne contest.
Det var dejligt, at der igen i år kunne skabes aktivitet fra OZ, og jeg håber
meget, at vi i kommende år er i stand til at fortsætte på samme måde -
naturligvis gerne med endnu flere operatører og fra endnu flere lokaliteter.

På denne baggrund kan man undre sig over at EDR arbejdet så ihærdigt for at
eliminere 5P1ER.  Det var en meget lidt ærefuld indsats som ikke var i vor
hobbys interesse.  Men, det er ingen skam at vende om.  Man har jo som bekendt
en mening, indtil man får en anden.

73

Ragnar Otterstad    LA5HE JW5HE OZ8RO

My antenna "farm" can be found on HTTP://no.photos.yahoo.com/la5he when you
click on  Radio.

Take a look at: http://WWW.visitTelemark.com

or  http://www.visitnorway.com

Skulle nogen af jer have bemærkninger i forbindelse med testen, som I vil have
frem til EDRs hovedbestyrelse, er I velkomne til at maile det til mig.
Men tak for hjælpen og 73 til jer alle.
Niels   -   OZ1IKW   -   landsformand

--- StripMime Report -- processed MIME parts ---
multipart/alternative
  text/html
---