[OZ-CONTEST] OZ7EDR - IARU Headquater station

Thomas - OZ1AA oz1aa@qsl.net
Fri, 28 Jun 2002 12:46:11 +0200

Desværre kan jeg ikke selv være med til IARU testen i år, da jeg vil være i
Finland til World Radio Team Championship (http://www.wrtc2002.org/). Sidste
år havde OZ1ETA, OZ0RS og jeg selv meget sjov med at lufte
EDR-kaldesignalet. Der skulle være sikret gode pile ups! Hvis der er brug
for en person til at indsamle logs og indsende dem til ARRL efter testen,
melder jeg mig gerne...

Håber at flere operatører melder sig under fanerne - har hørt lidt rygter om
at OZ7HAM også er klar i år?

Vy 73 de OZ1AA, Thomas

--- Original Message -----
From: OZ0J <contest@roemming.dk>
To: Oz Contest (oz contest) <oz-contest@contesting.com>
Sent: Friday, June 28, 2002 12:14 AM
Subject: [OZ-CONTEST] OZ7EDR - IARU Headquater station

Med henvisning til OZ 6/02 side 357 så søger OZ5DX operatører til den
årlige IARU Headquater contest.

Den foregår d. 13. og 14. juli 2002. Der er mulighed for at køre både
SSB og CW. Det er endvidere ikke nødvendigt at alle stationer er samme
sted!!

Indtil videre har kun OZ1LQH og jeg tilmeldt os. Er det alt, hvad vi kan
skrabe sammen af OZ'ere?

Tilmelding til OZ5DX på oz5dx@adr.dk

73 de OZ0J, Jørgen