[OZ-CONTEST] wpx- cw- 2002

Peter Vestergaard jpvest@mail.tele.dk
Tue, 28 May 2002 22:45:00 +0200

Hej contestere
Så er dette års wpx- cw contest overstået.
Som vi opfattede condx var de gode fra starten til midt på lørdagen, for der
at sløje lidt af og så komme igen efter søndag middag. Vi opdagede desværre
ikke åbningen til usa på 15m fredag nat.
På et tidspunkt søndag formiddag lyttede jeg på 14.100, og den eneste beacon
jeg hørte var ZL!
Der var ingen problemer med grejet dennegang.
Efter at have installeret "smartdrv" korrekt virkede vores pc'ere perfekt
gennem hele contesten. Tipset til denne forbedring kom fra K6LL.
Så håber vi, at logcheckeren i år ikke på en eller anden vis får mixed OZ5WQ
ind i loggen. Det er imponerende, at det var muligt at finde ca. 1300 OZ5WQ
qso'er sidste år hos andre, når vi hele contesten kørte med OZ0XX.
Deltagere på OZ0XX var OZ1BIZ, OZ3ZW og OZ5WQ.
OZ1ETA måtte desværre melde fra grundet et styrt på cykel, med efterfølgende
brækket arm.
God bedring Nils Bo.

Vi havde qso med følgende OZ'er: OZ0N, OZ7YL, OZ0RS, OZ8AE, OZ6TL, OZ1ETA,
OZ0R og OZ1DD. Desuden hørte jeg OZ7JQ på 20m.

Fordelingen på båndene er som følger:
	QSO	QSO-POINT	PREFIX
160	44		88	14
80	329		774	116
40	549		1489	163
20	1006		1948	309
15	690		1410	154
10	429		639	80
Total	3047		6356	836
Final score = 5.313.616

Et resultat vi er godt tilfreds med.
På OZ0XX gruppens vegne 73, Peter OZ5WQ

P.S. Når I laver tabeller, så brug venligst kun tabulatoren. Hvis det er
mellemrumstasten, der er brugt har jeg store problemer med at redigere til
OZ, når jeg af og til bruger stof fra reflektoren.