SV: [OZ-CONTEST] SAC contest regler

OZ0J contest@roemming.dk
Sat, 19 Oct 2002 08:56:57 +0200

Er der andre end mig, der ikke har fået de vedhæftede filer?

Jørgen
OZ0J

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: oz-contest-admin@contesting.com
[mailto:oz-contest-admin@contesting.com] På vegne af Peter Vestergaard
Sendt: 18. oktober 2002 21:52
Til: oz- reflektor
Emne: [OZ-CONTEST] SAC contest regler

Hej contestere

Reglerne for SAC contesten cw/ssb er ved at blive gennemgået, på
foranledning af SRAL, den finske amatørorganisation, som skal stå for
arrangementet i 2003. Det er de 4 contestmanagere fra LA, OH, SM og OZ,
der af NRAU har fået opgaven, hvis der skal ske ændringer. Det er
bestemt af NRAU, at der skal være 4 enige contestmanagere for at en
ændring kan vedtages. Denne ordning vil naturligvis (heldigvis)
forhindre de mest rabiate forslag i at blive vedtaget. Ændringerne skal
på 1' efterfølgende NRAU møde ratificeres eller forkastes. Se OZ5DX's
referat i seneste nr. af OZ, side 601.

Resume af hvad der er sket til d.d..

Jeg har modtaget e-mail's fra SRAL/ OH6LI vedrørende finske forslag til
ændringer. Forslagne har jeg foreløbig svaret på, med min personlige
opfattelse, som grundlag,da jeg har opfattet dem som "følere". Se
vedhæftet fil. De er IKKE færdigbehandlet.

Da forslagne, efter gennemgang i CCF, Contest Club Finland og i svenske
dito, nu vender tilbage, i mere konkret form, har jeg valgt at fremsætte
dem her på reflektoren så for dem, der måtte interessere sig for
udviklingen/ udformningen er det nu tid at blande sig. Nye forslag kan
naturligvis optages, intet er afgjort endnu.

Jeg forventer at de endelige forslag, hvis der bliver nogen, fremsættes
på engelsk.

Vedhæftet er også bemærkningerne fra LA og SM contestmanagere. Vedhæftet
er et forslag fra mig, vedr. den praktiske løsning på at informere
deltagerne.

Keep an eye on SM3CER's Webpage for SAC Contest 2002 Results.
<http://www.sk3bg.se/contest/>

--- StripMime Report -- processed MIME parts --- multipart/mixed
  application/msword
  application/msword
---