[OZ-CONTEST] OZ4ABH SAC CW

Jørgen - OZ4ABH oz4abh@tdcadsl.dk
Mon, 23 Sep 2002 18:12:38 +0200

Også her var der gode forholde.

Ny antenne (Butternut) som ikke var blevet testet rigtigt
Min egentlige debut i contest på CW - fra eget QTH
Så film med familien lørdag aften
Skulle til Holstebro godt middag søndag
Så alt ialt er jeg godt tilfreds

Jeg ville se om jeg kunne få tingene til at køre - min mening var at holde hastighed nede - for øret er ikke trænet til speed 100 eller mere - men det gik.

Jeg vil deltage næste gang på CW

Jeg kørte som sagt tidligere kun 15 meter - 100Watt på FT 990

Bånd      QSOer - dubs       Multi       QSOpoints      Score
15m.          166                    27    *       375   =       10125

Vy 73 de Jørgen
OZ4ABH
Egelundvej 24, Grimstrup
6818 Årre

oz4abh@tdcadsl.dk

--- StripMime Report -- processed MIME parts ---
multipart/alternative
  text/html
---