[OZ-CONTEST] drake QRT OZ4FF

Karsten Tranberg tranberg at post12.tele.dk
Sat Dec 20 16:50:01 EST 2003

Hej venner.

Efterhånden har I hørt så meget om min gamle Drake, - men i går fik jeg
min nye trcvr IC 756-PRO
og mangler kun at læse 80 sider instruktioner og se medfølgende CD-ROM.
Foreløbig afprøvet med 10 qso på SSB
Fine rapporter og sikke meget man pludselig kan høre !!!
MEN der er altså mange knapper på trcvr, og desværre er
instruktionsheftet ikke på dansk. Selvom jeg
er rimelig god til engelsk, er der jo alligevel mange fagudtryk.
God jul til alle og godt nytår, håber jeg kan give mere konkurrence i
kommende contester.
Før var jeg jo alene om IOTA eu-030, men Svatava OZ7YL er flyttet til
Bornholm og bor ca. 18 km herfra
så man må op på mærkerne.
Karsten 4FF