SV: [OZ-CONTEST] IOTA contesten 26-27 Juli 2003

OZ0J - Joergen contest at roemming.dk
Sun Jul 20 18:49:25 EDT 2003

I forlængelse af OZ8AE's mail kan jeg oplyse, at følgende i hvert fald er
aktive:

OZ0J/p fra Læsø EU-088 / NK-003 (SSB/CW)
OZ4FF fra Bornholm EU-030 / BO-001 (CW)

Min DX-pedition starter fredag d. 24.7. sidst på eftermiddagen og varer til
mandag d. 28.7. tidligt om morgenen. Jeg forventer at være QRV på 12, 17 og
30 M før og efter contesten (både SSB og CW) samt på contestbåndene 10-80 M
under contesten (også SSB og CW).

Hvis forholdene ellers kan komme lidt i vejret (i forhold til sidste
weekend), så skal jeg nok få noget at lave, og jeg vil sikkert også være at
finde rapporteret på DX-clusteret. Jeg vil forsøge at få packet til at køre
på 2M. Hvis det lykkedes, så er jeg connected til OZ7DXC (Frederikshavn).

Jeg glæder mig til at køre en hel masse danske stationer. QSL via buro eller
direkte til OZ0J. Log m.v. kan ses på www.oz0j.dk

Du kan også finde IOTA ekspeditioner på www.iota-post.com Her er indtil
videre 98 ekspeditioner nævnt.

73 Jørgen OZ0J