[OZ-CONTEST] OZ1AA IOTA

OZ1AA thomas at oz1aa.com
Tue Jul 29 14:34:02 EDT 2003

Hej

Dette er hvad det kunne blive til fra min side i IOTA-testen. Var kun med de
første 12 timer, da der pludselig var nogle ting der skulle ordnes i løbet
af søndagen. De første par timer var der kæmpe pile up på 20 SSB (154 QSOer
første time) men derefter blev det meget mere roligt. Om fredagen havde jeg
endelig fået ordnet nogle dipol-antenner til 40 og 80 meter, men jeg var nu
ikke positivt overrasket over deres effektivitet - På CW gik det ok, men
selv med 500 watt fra PA-trinnet var det svært at komme igennem til nogle på
SSB.

Jørgen, som du kan se var jeg aldrig på 10 meter, så jeg var også overrasket
over at du havde hørt mig på 28028 indtil jeg læste forklaringen :-)

Jeg vil være med i EU HFC næste weekend i CW HP-klassen.

Vy 73 de OZ1AA, Thomas

                    IOTA Contest

Call: OZ1AA
Operator(s): OZ1AA