[OZ-CONTEST] ARRL DX SSB OZ1ADL SOAB(A) HP

Jan Thøgersen jan at thogersen.dk
Mon Mar 3 10:35:56 EST 2003

Subject: ARRLDX SSB OZ1ADL SOAB(A) HP

                     ARRL DX Contest, SSB

Call: OZ1ADL
Operator(s): OZ1ADL
Station: OZ1ADL

Class: SOAB(A) HP
QTH: Galten

   160:    1    1
    80:   83    24
    40:   43    22
    20:  344    46
    15:  577    57
    10:  171    37
-------------------
Total: 1219   187  Total Score = 683,859

Club:

Comments:

Her er så mine resultater af week-endens anstrengelser.

80 & 15 var virkelig sjove - 10 m var lidt dødt, men var også fyldt med
overraskelser. F.eks kunne jeg på et tidspunkt kun køre stationer i
Colorado - og intet andet...

Jeg kørte med en Icom 746, 1 KW, 2 x 10 elm. stacked Log Periodics, en
80 m Ground Plane og en 160 m dipol, som jeg dog ikke udnyttede fuldt
ud, jvfr. ovenstående opsummering.

Jeg brugte DX Summit, men havde dog ikke megen glæde af det til
multipliers

vy 73s

Jan

OZ1ADL