[OZ-CONTEST] sac 2002 contestlogs

Peter Vestergaard jpvest at mail.tele.dk
Wed Mar 12 22:59:13 EST 2003

Hej contestere.
Jeg ved jeg har spurgt før, men er der virkelig ikke flere, der vil give en
hånd med ved konverteringen af sac-2002 logs fra papir til
cabrilloformat?????
Vi er nu oppe på 4 hårdtarbejdende, hvilket er mindre end det halve af hvad
der skal til for at komme igennem opgaven indenfor en overskuelig tid.
Arbejdet består i at overskrive en papirlog til et program der fremstiller
en cabrillofil.
Min. krav er en PC med win95-98 eller bedre.
Dem der kan blindskrift kommer naturligvis legende let igennem opgaven, vi
andre klarer os nogenlunde, og tager flere og flere fingre ibrug.
Tænk på hvor mange gange du kun har brugt 48 timer på at køre en log, for
derefter at sende den til videre forarbejdning hos en logretter!
På genhør/genskriv Peter OZ5WQ

Keep an eye on SM3CER's Webpage for SAC Contest 2002 Results.
<http://www.sk3bg.se/contest/>