[OZ-CONTEST]Writelog hjælp søges

OZ0J - Joergen contest at roemming.dk
Sun Mar 16 20:36:24 EST 2003

Hej

Jeg deltog i Russian DX Contest i denne weekend. Jeg har som så ofte før
brugt Writelog, og det har jeg også brugt til denne contest.

Jeg er stødt ind i det problem, at Writelog ikke kan finde RTF-filen til
brug for Summary Sheet’et til Russian DX.

Writelog har en RTF fil for hver contest til brug for dannelsen af Summary
Sheet’et.

Jeg bruger version 10.32E. Skulle jeg være så heldig, at der er en, som
ligger inde med en nyere version af Writelog, og som evt. har RTF-filen til
Russian DX Contesten. Filen bør være placeret i mappen ”programs” som er en
undermappe, hvor Writelog er installeret.

73 OZ0J, Jørgen