[OZ-CONTEST] spam-filter program

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Wed Mar 26 19:54:50 EST 2003

Hej contestere,
Spam er omsiggribende. Her på adressen er jeg ikke nået op på OZ5WQ`niveau med 15 - 100 e-mails dagligt, men jeg får ca 4 uønskede dagligt.
Et effektivt spamfilter var der et eksempel på i bladet "komputer for alle" nr. 4, 2003, omtalt side 58 - 61. Programmet hed Spam weasel.zip og var på 1,15 mb, som ikke kan distribueres via contest-reflektoren, da denne kun modtager filer på max 40 kb størrelse.
Interesserede kan tilkendegive over for mig at de vil have tilsendt spam weasel.zip,som så bliver direkte sendt som vedhæftet fil til de pågældende  i løbet af næste uge. "Komputer for alle" kan lånes på biblioteket, i hvert fald her i byen, for fotokopiering af siderne 58 - 61.
NB: Spam weasel er et free-ware program, og man kan finde en engelsksproget udgave på nettet. Det der var vedlagt computerbladet var delvis fordansket.
73 Steen OZ8SW