[OZ-CONTEST] WPX CW - OZ0J - SOAB Low Power

OZ0J - Joergen contest at roemming.dk
Mon May 26 23:32:20 EDT 2003

Ja jeg var som nævnt også lidt med. Det blev kun til ca. 8 timer grundet en
50 års fødselsdagsfest.

Jeg havde egentlig bestemt mig for at køre 15 M og så kun deltage i et bånd,
men forholdene gjorde, at jeg rykkede ud på de andre bånd også.

Det blev til en blanding af S&P og CQ. Der blev kørt flest QSO’er på 20M om
lørdagen, men forholdene var heller ikke til ret meget andet.

Søndag blev de da til lidt, men jeg var godt nok lidt træt efter kun 6
timers søvn. Her blev det til flest QSO’er på 15 M.

Af ukendte årsager så havde jeg S7 eller mere på hele 20 M båndet. Et opkald
til naboen OZ1JTE konkluderede, at det var meget lokalt. Han havde ingen
støj. Lad os håbe, at fejlen findes, så vi igen kan bruge 20 M fra OZ5BAL.

Det blev til et par nye lande, bl.a. D4B, PR0F, 8P1A, OY1CT samt QSO med
EA8BH (OH2BH).

Jeg takker i øvrigt for QSO med OZ0XX på 10M, selv om signalet ikke var til
599.

Tak til OZ5BAL for lån af QTH.

Band           QSOs            QSO points    Prefixes         Score:
Rest periods (Single Operator

160m:            0                                        0
Stations Only)

80m:              0                                        0

40m:              0                                        0

20m:             30                34                    28

15m:             62                122                  58

10m:             17                27                    14

Totals:        109                183                100
18300                  Total:

Afhængig af tiden p.t., så håber jeg at deltage i IARU CW Field-Day og SA CW
Contest i juni måned.

73 Jørgen, OZ0J