[OZ-CONTEST] OZ0J - IOTA contest - EU-088 DX-pedition

OZ0J - Joergen contest at roemming.dk
Tue May 27 08:14:15 EDT 2003

Jeg tager d. 26. juli 2003 til Læsø (EU-088 / NK-003) bl.a. for at deltage i
IOTA Contesten 2003. Callet vil være OZ0J/p.

Jeg ankommer til Læsø d. 256. juli midt på eftermiddagen, og jeg vil i løbet
af d. 25. juli og starten af d. 26. juli opsætte udstyr.

Jeg vil være aktiv på SSB og CW. I det omfang, der er tid inden contesten
starter, vil jeg være aktiv på 12 og 17 meter.

Under contesten vil jeg være aktiv på alle contest bånd mellem 10 og 80
meter, i det omfang, jeg kan holde mig vågen.

Efter contesten og mandag formiddag, vil jeg være QRV så mange bånd som
muligt, dog ikke 160 og 30 meter.

Jeg vil gerne forsøge at aftale skeds, dog ikke til afvikling under
contesten. Skeds skal være aftalt SENEST d. 20. juli 2003 helst med e-mail
til oz0j at roemming.dk

QSL kort kan sendes direkte eller via bureau til OZ0J. Logsearch vil være
muligt efter hjemkomst (dvs. fra omkring d. 30. juli) på www.oz0j.dk

QSL kort laves og trykkes først efter hjemkomsten, så der kan gå lidt tid
med at besvare QSL kort.

Der vil senere komme en lille historie om min DX-pedition til Danmark.

Vy 73 de OZ0J, Jørgen