[OZ-CONTEST] SAC

OZ0J - Joergen contest at roemming.dk
Wed Sep 17 22:42:45 EDT 2003

Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage. Jeg har prioriteret en
udskiftning af min QTH højere, så jeg bruger p.t. tiden til at rydde op i
min lejlighed. Desuden bruges til på at sætte den lidt i stand og se på nye
QTH'er.

Jeg er blevet lidt træt af at slæbe udstyr til EDR Ballerup hver gang jeg
skal deltage i en contest.

Jeg har derfor besluttet mig til at finde en QTH, hvor der kan rejses en
(eller flere) mast(er) gerne på 15-20 meter (pr. stk.).

Jeg har bl.a. netop investeret i en brugt Hy-Gain Discoverer 7-3, så jeg kan
være klar til de lave bånd, når forholdene nu er for nedadgående. Se evt. på
http://www.hy-gain.com/products.php?prodid=DIR-73K

Jeg ønsker alle deltagere held og lykke, og jeg håber, at OZ kan komme med
et fornuftigt resultat. Jeg håber at have ny QTH i løbet af foråret, så jeg
kan være med i bl.a. SAC 2004.

73 Jørgen OZ0J

P.S. Skulle nogen støde på et nedlagt landbrug på Sjælland til kontantpris
på maks. Kr. 1,3 mio. så drop en mail til mig. Der må gerne være min. 50 m
til nærmeste nabo og være i landzone status.

P.P.S. Jeg formoder, at OZ8AE glemte et 0 i sin effekt. High power = 1000
watt. Ellers er det QRP