[OZ-CONTEST] FOC Marathon

Karsten Tranberg tranberg at post12.tele.dk
Mon Feb 9 13:23:10 EST 2004

for de der var med i FOC Marathon, her er min score
65 qso på 80 mtr
53 qso på 40 mtr
90 qso på 20 mtr
38 qso på 15 mtr
34 qso på 10 mtr
Fik flere mærkelige problemer!!
På 15 mtr var mit SWR øjensynlig så dårligt at jeg bare fik fast
bærebølge på beamen.
Kunne heldigvis tune min 80/40 dipole, men ikke gunstigt.
På 20 mtr delvis problemer!!- det lyder som en molbohistorie. - når jeg
drejede beamen mod øst samme problem.- ikke muligt at nøgle.
Tror ikke det var interface der gav problemer, det virkede perfekt.
Men altså 280 qso på begrænset tid. -
Sove om natten, barnebarns fødselsdag lørdag aften !! - og ja så skal
man vel også se
kvindehåndbold.
Så nu venter vi vel alle på ARRL CW Contest
om ca 14 dage!!
vy 73 Karsten 4FF