[OZ-CONTEST] ARRL DX CW - OZ0J

OZ0J info at oz0j.dk
Sun Feb 22 19:49:03 EST 2004

Hermed kommer mit beskedne bidrag til denne contest.

Bånd
QSO              Multi

20
27                  18

15
26                  15

10
8                   7

TOTAL
61                  40

Udstyr:  Yaesu FT-1000MP Mark-V med MFJ-1786 Magnetic Loop

Output: 100 watt

Antennen sidder i 3 meters højde på en altan, men jeg kom da igennem til
nogle stationer over there.

Jeg prøvede flere gange at kalde selv, men det gav kun én QSO. Det var
til gengæld ikke de store problemer at komme igennem, når jeg kaldte
ind.

Jeg lyttede både lørdag og søndag morgen efter vestkysten, men så langt
rækker forholdene dog ikke. Jeg var til gengæld heldig at fange en
åbning lørdag på 10 M.

Jeg hørte eller så følgende danske stationer rapporteret: OZ7HAM, OZ1LO,
OZ5W, OZ8ABE, OZ1AA

Jeg er QRV i ARRL DX SSB og WPX SSB fra OZ5E. Jeg håber også at være
lidt med i Russian DX hjemmefra.

Jeg ønsker stadig at skifte QTH, men det bliver først senere på året.

Vy 73 de OZ0J, Jørgen