SV: [OZ-CONTEST] Nyt prefix

Joergen - OZ0J info at oz0j.dk
Thu Jan 29 14:40:45 EST 2004

Jeg vil nu lige præcisere, at OX2 ikke er et helt nyt prefix. Det kunne man
ellers tro af nedenstående.

OX2K blev i.f.m. HF- og EME DX-peditionen til Kangerlussuaq brugt i 2000 og
OX2A tilhører EGR Kangerlussuaq.

I øvrigt tillykke med jubilæet og god DX-jagt. Hvis forholdene er til det,
så skulle I nok få noget at rive i.

73 Jørgen OZ0J