[OZ-CONTEST] IOTA OZ4O CW

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Wed Jul 28 06:57:10 EDT 2004

Hej Alle.
Deltog iår i IOTA testen, denne gang planlagt 24timer.
Resultatet blev:

EU029 Sjaelland
OZ4O

10/15m=200w 20/40/80m=500w
 5-el 3-bander (10-15-20), wire dipoles for 40/80m

Band  QSOs  Mult  Points
10m       6         4         54
15m     65       21      435
20m   385      47     2007
40m   204      33     1224
80m   153      36     1059
Total   813   141     4779

CLAIMED-SCORE:       673.839

Startede testen på 15m, som gav en meget langsom start  og næsten
kun QSOer ved S/P. Da jeg samtidigt havde mange "lokale" afbrydelser,
blev det en langsom start de første mange timer. Senere gik det dog lidt
bedre QSO mæssigt. Desværre blev radiocondx dårligere henad søndag,
og det var næsten kun 20m, der var noget at hente på, og næsten kun EU.

Mange tak til OZ8AE og OY1CT for QSO på 3 bånd,OZ 8SW på 2bånd og
OZ0J, OZ0F,OZ4UN,OZ7HAM,OZ/DF4ZL og OZ/DL2JRM/P for QSO på 1 bånd.
Fik kørt danske IOTA stns fra EU-029, EU-030 og EU-171.

Hvis min egen planlægning og især motivation havde været lidt bedre,
kunne jeg nok have fået flere QSOer i loggen. Det må blive næste år....

Vi høres.
73 de OZ4O/Ole