[OZ-CONTEST] Logprogram til CQ-M Contesten.

info at oz0j.dk info at oz0j.dk
Tue May 11 06:42:00 EDT 2004

Hej Carsten

Ved søgning på google.dk så skulle følgende contest programmer supportere
CQ-M:

TR-Log se www.trlog.com
SD-Log se ei5di.com

Jeg kender ikke nogen af programmerne godt nok til at vide, om der findes
en shareware verison af dem.

Du kan også i bunden af http://www.sk3bg.se/contest/cqmidxc.htm se, hvilke
andre logprogrammer, der kan bruges. Klik på den enkelte navne for at
blive linket videre.

73 OZ0J Jørgen