[OZ-CONTEST] OZ4O CQWW CW 2004

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Mon Nov 29 09:01:53 EST 2004

Hermed mit resultat weekendens ,,anstrengelser'', hmm.

 OZ4O
Claimed Score  : 160m = 30.688
 CQ WW Contest
27 - 28 nov 2004
 CW
Single Op
Single Band  160m  High

Valid QSOs:    527
Total Mults:       56
Total Points:    548

Zone Mults:        8
Count. Mults:    48

TX/RX      : FT1000MP MK-V
Power o/p : 200w
Antennas   : Wire GP

Jeg kom først igang lørdag ved 12z tiden, så fordrev tiden med
lidt DX'ing på 10m, hvor forholdene var fine til at starte med, men
blev lidt svagere hed ad eftermiddagen. 40 Qso'er ialt. De går ind som
check-log.
Kørte så 160m fra sidst på eftermiddagen, da der begyndte at ske
noget der. Fik sovet om natten nogle timer, ja også søndag. Jeg synes ikke
der var så meget gang i den på 160m. Nok mere S/P end CQ. Missede flere
gode mults, bl.a. 5U, 9K, S9 og D4 som jeg kunne høre, men ikke komme
igennem til. (Mere pwr og bedre ant må der til. Især på lyttesiden mangler
jeg noget mere støjsvagt). Fik dog en ny i kassen, VK6, så helt galt gik det
ikke.
Tak for OZ-Qso'erne. På genhør.

73 de Ole/OZ4O