[OZ-CONTEST] SAC SSB OZ1ADL

info at oz0j.dk info at oz0j.dk
Fri Oct 1 06:37:44 EDT 2004

Nu skal OZ1ADL ikke komme for godt i gang med 40 M beamen. Den er nemlig
min :-)

Jeg har i øvrigt købt ny QTH list øst for Næstved. Mere info kommer senere.

Jeg skal "lige" have rejst en mast først, men det er (forhåbentlig) et
mindre problem.

Jan, held og lykke med at sætte min 40 M beam på til CQWW SSB. Jeg
forventer ikke at hente den før til foråret, og jeg skal nok give besked
inden.

73 Jørgen OZ0J