[OZ-CONTEST] OZ8AE EU Sprint

OZ1AA thomas at oz1aa.com
Mon Oct 11 18:42:56 EDT 2004

Ja, tak for QSO'erne Jørgen - specielt i sidste minut på 80 meter, hi.

Dette er en meget specielt lille contest der ikke minder om noget andet. I
USA udtrykker de det sådan: "The Sprint - the most fun you can have in 4
hours with your clothes on." - N6TR.

Thomas, OZ1AA

                    EU Autumn Sprint, CW

Call: OZ1AA