[OZ-CONTEST] OZ4O CQ 160m CW

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Tue Feb 1 08:08:19 EST 2005

Hej
Her er mit resultat af week-endens test:

QSOs:  315
Mults  :   51   (2 stk NA: KT1V og VY2ZM)
Total Points: 1661
SCORE: 84711

Rig FT1000MP MK-V - 200W
AntenneWire GP

Var QRV fra testens start og et par timer frem, og igen lørdag morgen. Også
lørdag aften til ca 2230z. På arbejde søndag, og så først på igen hen ad
2100z tiden. Hørte ingen JA overhovedet, kun andre køre dem. A61AJ og
D4B lå med flotte signaler ved start af testen, og D4B hørtes mange gange
siden. Ikke mange USA stationer kunne høres, endsige køres. Så lidt
imponerende at høre OO4UN (ON4UN) køre den ene efter den anden,
og ikke en lyd kunne høres her..! Fik kørt 5WQ, 8ABE, 2TF og OY1CT,
hørte kort 5DX . 8AE smut' fra mig hver gang jeg hørte ham, så den har vi
tilgode Jørgen. Flere stationer lå under 1810, så der missede jeg nogle
QSO'er og vist osse nogle mults.
Jeg kørte kun S&P denne gang, ingen CQ.

73 de OZ4O/Ole