[OZ-CONTEST] ARRLDX CW OZ8AE SOAB LP

Joergen Christensen oz8ae at christensen.mail.dk
Wed Feb 23 13:58:57 EST 2005

Hej hver der måtte være på reflektoren. - Der sket ikke så meget?

Alle år har jeg kørt 10 eller 15 meter for at give nogle multiplier derovre.
I år havde jeg regnet med at deltage noget mere og på alle bånd.
Desværre blev lørdagen revet ud af kalenderen grundet en begivenhed man ikke
kan sige nej tak til.
Kom sent hjem fra Falster, sov længe og så blev det bare til nedenstående.
   73 og på genhør en anden gang.

PS OZ8ABE. Herligt at både du Bo og Lars OZ1BTE har været meget QRV i
testen. Så mangler du vel efterhånden kun et pas Bo før du tager på en
DX-pedition. Der findes vist masser af varme steder som du kan tage til og
med mindre problemer end det at tage til Peter I øen. Det kan blive lige så
spændende. - Vi støjes ved.

                    ARRL DX Contest, CW

 Call: OZ8AE
Operator(s): OZ8AE