SV: [OZ-CONTEST] NRAU-Baltic Logging

OZ0J info at oz0j.dk
Mon Jan 10 00:18:09 EST 2005

Hej Jan

Nu ser jeg din e-mail lidt sent, så du kan nok ikke bruge svaret til NRAU
contesten til noget.

Generelt kan jeg dog anbefale, at du (og andre) kigger på
http://www.sk3bg.se/contest

Hvis man går ind under reglerne på den contest, som man vil være med i, så
kan man som oftest allernederst se, hvilke logprogrammer, der supporterer
den enkelte contest.

73 og held og lykke med antenne reparationen.

Jørgen OZ0J