[OZ-CONTEST] ARI contest

Karsten Tranberg tranberg at post12.tele.dk
Mon May 9 10:44:37 EDT 2005

Jamen jeg var også lidt med - MEGET dårlige forhold eller dårlige
antenner!!!
Point ikke udregnet da jeg ikke kørte noget ARI contest program , det må
jeg lave manuelt
80 mtr 32 qso

40 mtr 41 qso

20 mtr 37 qso

ialt 110 qso med mange I stns, som jeg samlede på.
Prøvede forgøves at kalde cq test, men ingen svarede, så  måtte finde
hver enkelt.
Hørte intet på 15 og 10 mtr, til gengæld gik OY1CT ind her på 20 mtr med
599 + 30 db

TH3mk3 + dipole
IC756PRO

Derudover aktiv med at passe xyl og diverse, da hun er opereret for nyt
knæ, men det går heldigvis meget fint fremad.
Nu hved jeg hvordan man tænder for vaskemaskine og opvaskemaskine, - som
andre siger der ikke giver mig meget trøst " DET VAR VEL OGSÅ PÅ TIDE" hi
73
Karsten OZ4FF