[OZ-CONTEST] CQ WW SSB 2005

Hans Otto Pyndt oz5dx at adr.dk
Tue Nov 1 18:28:03 EST 2005

Hej
Så må jeg hellere give mit besyv med
OZ5DX Single operator, single band 21 MHz,Low Power.
QSO's: 81
Zones: 12
Countries: 22
Score: 7.854 pts
Jeg er ikke fone operatør, men syntes alligevel jeg skulle lufte OZ5DX lidt på fone søndag eftermiddag for en gangs skyld.
Jeg fik afprøvet mit relativt nye Heil Headset sammen med en lavteknologisk footswitch flikket sammen i løbet af lørdagen, det virkede faktisk udmærket.
Jeg er virkelig imponeret over OZ1ADL's resultat på 40m, godt gået Jan! Det bliver spændende at se hvor langt det rækker i Europa. Er din 40m 3-el den der for nogen tid siden lige hævede sig over græshøjde på forsiden af et OZ? Det ligner en Hy-Gain. Er 20m ikke lige lovlig lavt for 7MHz?
Hvem er Arne Pedersen? Jeg troede kun det var på kanal 3770 man undlader at bruge kaldesignaler? hi..
På genhør i november.
73
Hans OZ5DX