[OZ-CONTEST] OZ4O CW CQWW 05

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Mon Nov 28 09:40:01 EST 2005

Her hvad jeg fik kørt i weekenden:

OZ4O
SINGLE-OP-ASSISTED ALL HIGH
CLAIMED-SCORE:        275.277
RADIOS:      FT-1000MP MK-V + L4B
ANTENNAS:    5el 3-bander + Inv Vee's 40/80m + Inv L 160m

                    160m  80m  40m  20m  15m  10m  Total
Valid QSOs:  191   225   282     2       1       1     702
Countries   :     53     63     88      2       1       1    209
Zones:               9     17     29      2       1        1     59
Total Points:  219    321   479     6       3       3   1031

Jeg har ændret lidt på mine trådantenner, og sat en ny op til 160m, en
Inv L lavet af coax, RG58. En del radialer ligger og flyder på græsplænen,
så det måtte testes, om der er nogle væsentlige ændringer at høre.

Jeg kom først igang henad lørdag middag, og startede på 40m, som viste
sig fra sin bedste side, med åbninger til både USA og Japan midt på dagen.
Forholdene var rimeligt gode, og jeg brugte en del tid på at finde den gode
DX. Clusteret, 2DXC, gav jo selvfølgelig også mange gode info fra sig.
Jeg kaldte ikke CQ, men brugte udelukkende S/P. Vi havde en del
hyggesnak i  Øst/Nordsjællands-området på "400", så det var meget mindre
contest og mere DX denne gang. Rigtig hyggeligt på den måde.

På genhør
73 de Ole, OZ4O