[OZ-CONTEST] Dato for sac 2006

Peter Vestergaard pete at vestergaard.mail.dk
Sun Aug 20 08:14:11 EDT 2006

Hej
Nærlæsning af OZ 8/2006 afslører, at der desværre er fejl i contest
kalenderen for September.
Denne fejl er udelukkende min, hvilket jeg beklager.
Heldigvis opdagede OZ8PI fejlen og gjorde mig opmærksom på den.

Der er også fejl i oktober og her er der tilsyneladende mulighed for, at det
er en hel weekend der er forskudt.
Det har tilsyneladen ikke været muligt i alle tilfælde at få verificeret
datoer, derfor hat man oplyst weekenden fra sidste år, men man kan åbenbart
ikke være helt sikker.

September.
Scandinavian Activity Contest, CW  16-17 1200-1200
Scandinavian Activity Contest, SSB 23-24 1200-1200

73 Peter OZ5WQ