[OZ-CONTEST] CQWW CW OZ3RIN M/S HP

OZ0J - Joergen info at oz0j.dk
Mon Dec 4 13:53:40 EST 2006

                    CQ Worldwide DX Contest, CW

Call: OZ3RIN
Operator(s): OZ1ETA-OZ1FJB
Station: OZ3RIN

Class: M/S HP
QTH: Denmark
Operating Time (hrs): 43

  160:  112     7       44
   80:  225    10       58
   40:  251    19       77
   20:  357    31       90
   15:   99    23       54
   10:   10     5       10
------------------------------
Total: 1054    95      333  Total Score = 760,984

Club:

Comments:

As usual a great experience and pleasure to participate in the CQWW CW
event. We enjoyed every minute.
Had no visit of Murphy this time. All the equipment and antennas just worked
smooth and nice.
We worked hard to collect those mults this time.
Had some good runs on 20 saturday. 15 was ok but the signals kind of weak.
40 was extremly crowed and it was a figth to keep the freq.
SWR on 80 was not the best so we spend more time on 160.
Where were the JA's on the high bands?

Thank you so much for the qso's and see you all next year.

73 de OZ3RIN CW TEAM
OZ1FJB & OZ1ETA

Derudover havde jeg som logtjekker den fornøjelse at gennemgå loggen. Vi
havde kørt med Writelog under testen og, da jeg fik loggen, så havde alle
QSO'er uden undtagelse fået 3 point. Det gav ca. 1,7 mio point. Måske lige i
overkanten, antallet af QSO'er taget i betragtning.

Jeg prøvede først at indlæse loggen som en ADIF fil i en ny tom fil i
Writelog uden held. Så åbnede jeg CQWW SSB loggen fra oktober, og den havde
sørme også omberegnet det hele til 3 point´/QSO.

Da jeg så flyttede logfilen til en anden PC med Writelog, så var der ikke
noget i vejen. Nogen der har prøvet noget lignende?

Jeg var i øvrigt glad for, at jeg havde valgt julefrokosterne frem for at
være QRV på 160 M. Så havde OZ8ABE og jeg nok ikke fået kørt ret meget andet
end hinanden. Vi har QTH ca. 3 km fra hinanden. Det skal nok blive sjovt ud
i fremtiden, når jeg får lavet radiorum og sat nogle antenner op. Indtil
videre ligger ansøgningen om mast i kommunen, så Bo skal nok få noget
modstand :-)

Tak for QSO til: OZ0TE, OZ0XX, OZ7AM, OZ7TTT, OZ8CT, OZ8SW, OY1CT, OY9JD

Tak til OZ7HAM for lån af QTH.

På teamets vegne

Jørgen OZ0J

--
It has removed 59859 spam emails to date.
Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com