[OZ-CONTEST] CQ SSB

Peter Vestergaard pete at vestergaard.mail.dk
Tue Oct 30 15:53:22 EST 2007

Hej
Det var vist det mest deprimerende jeg har været med til i mange år.
100W output fra en IC735 til en vertikal antenne i baghaven er åbenbart
ikke tilstrækkeligt i disse tider.
Startede på 15m, da det var ved at lukke om lørdagen.
Kørte S&P med 50W, hvilket ikke generede nogen.
Efter at have skiftet til 100W, omskifteren sidder i bunden, skete der
heller ikke noget.
Hmm--- slog klipperen til, den kører jeg ellers aldrig med, ja så var
der enkelte der svarede, og så var det bånd lukket for den dag.
Af de resterende bånd var 80m det mest behagelige at lytte på.
Jeg var  ikke QRV i 2-3 timer hver eftermiddag, men de måske 50 QSO'er
gør næppe den store forskel.

I modsætning til de tidligere indlæg her på reflektoren, må jeg
konkludere: Sløjt-sløjt.
73 Peter OZ5WQ/ OZ7TTT

CQ WW SSB SUMMARY SHEET
Callsign Used : OZ7TTT
Operator : OZ5WQ
Category : SOABLP

   BAND    Valid QSOs   Points   Countries   Zones

   80SSB                30         31        21         4
   40SSB                20         22        13         3
   20SSB                45         65        24         7
   15SSB                   5         11          3         2

 Totals               100        129        61        16

Final Score = 9933 points.