[OZ-CONTEST] ARRL 10 m Contest

Jan Thøgersen jan at thogersen.dk
Sun Dec 14 14:20:31 EST 2008

Utroligt...

..Jeg kom direkte hjem efter et hospitalsophold, og skulle skiftevis
hvile og gå lidt mens jeg kommer mig igen...så jeg valgte at gå ud i
shack´et nogle gange i løbet af week-enden, og til min egen store
overraskelse, lykkedes det mig at hive ikke mindre end 33 forskellige
stationer fra 14 lande ud af intetheden på 10 m SSB i denne week-end !
Jeg er selv meget overrasket, for der så ikke ud til at være rigtige
huller nogen steder hen.. Men jeg fik opsporet forskellige bursts - og
er specielt overrasket over en enkelt kontakt med Syd Afrika lørdag
middag...

Alligevel imponerende i forhold til de antal kontakter der blev kørt
på 10 m i CQWW-contesterne, ikke?

Vi vil ha´ flere sunspots !

CU in the contest

Jan, OZ1ADL