[OZ-CONTEST] cqww cw testen fra oz8sw

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Thu Dec 3 12:24:33 PST 2009

Hej Steen + alle andre
Først tak til alle for rigtig dejlige indlæg på reflektoren.
Det gør den levende og sådan skal det være.
Der må være masser af stof til OZ :-)

Steen :
Det jeg gør er at vælge skrifttype i mit email program før jeg kopiere min
tekst ind i emailen. Jeg bruger tekstformat "courier new".

Jørgen OZ8AE :
Pragtfuldt indlæg fra Skamlebæk. Det var en fantastisk ide at bruge den QTH.

Det må have været en stor oplevelse for Jer.

73 OZ1ETA
Nils Bo