[OZ-CONTEST] arrl cw 2009

Peter Vestergaard pete at vestergaard.mail.dk
Tue Feb 24 02:49:53 PST 2009

Hej

Resultat fra ARRL- CW contesten.

Bånd   Q's   M
160       4   4
80         8   7
40        21   13
20      107   29
-----------------
          140   53
Score 22.260p

Det blev  kun til 10 timers indsats, og resultatet er da også derefter.

Forholdene var bedst på 160/80, desværre fremgår det ikke af mine
sparsomme resultater, men her er det helt klart, at det er et effekt
spørgsmål.
100W output er for lidt til en Butternut HF6 på 80m og især til en inv.
1/4 bølge på 160M.
160m antennen lytter rigtig godt, jeg hørte, udover dem jeg har logget,
13 mere heriblandt  Arizona, men der skal mindst 1s-grad mere ud senderen.
Det er lidt depri at få ? hele tiden, hi.
Men øger jeg effekten på 160m bliver dialogen med naboerne nok for kraftig.

Hørte OZ5DX (20m) og OZ5E (160-80m).

På 15m hørte jeg kun CT9 og PY2, ingen W/VE'er.
10m totalt dødt her.

Cu next contest
73 Peter OZ5WQ